Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Weer thuis!

Het laatste verhaal, dat hadden we jullie beloofd. Vrijdagmorgen eerst de koffers gepakt en daarna zijn we nog de stad ingegaan. Mooi weer, we hebben nog even kunnen genieten. Om 1 uur kwam de taxi om ons naar de luchthaven te brengen, een ritje van ong. 25 km. Ja, en dan moet je je nog een aantal uren zien te vermaken. Een koje koffie drinken, nog even zien of er nog mooie souvenirs zijn te scoren(niet gelukt), en we mochten aan boord. De vlucht verliep prima, we zaten zeer luxe op de terugreis, en hebben ook nog even geprobeerd te pitten, dat lukte echter niet zo goed. Een half uur eerder dan gepland stonden we op de landingsbaan, maar toen duurde het bijna een uur voor het vliegtuig kon parkeren voor de gate. Dat viel dus wel tegen, we wilden na die lange vlucht het vliegtuig wel uit. Bovendien stond Gert ons op te wachten, dus voor hem ook een tegenvaller. Eindelijk konden we het vliegtuig verlaten, nog even door de douane en de bagage van de band halen. En toen wachtte ons een hele grote verrassing, kinderen en kleinkinderen stonden ons met z'n zevenen op te wachten. De armpjes van de kleinkinderen weer om je heen en de kinderen lekker knuffelen, je kunt wel huilen van blijdschap. Met elkaar nog een broodje gegeten en daarna naar huis, waar we met zijn allen nog even koffie hebben gedronken. Gisteravond vroeg naar bed en vanmorgen waren we lekker bijgetankt. Onze prachtige reis is nu echt voorbij, nu wachten de vele foto's om bewerkt te worden, en natuurlijk de mooie herinneringen. Wij hebben genoten van het maken van dit reisverhaal, het heeft ons vele uurtjes bezig gehouden! We bedanken jullie voor de vele reacties, het was heel fijn om te lezen, en mochten we ooit nog eens een lange reis ondernemen, zullen we niet nalaten weer een reisverhaal te maken. Heel veel groeten van Ffeerk en Afke.

geeske

Hoi wat luek dat ze allemaal op schiphol waren .