Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Harrison Hot Springs

Hallo allemaal. Even ons verhaal van deze dag. Het wordt soms wel wat eentonig, maar de dag begon met een miezerig regentje. Na het ontbijtje en een lekkere kop koffie gewapend met een paraplu een paar boodschappen gedaan. Toen maar besloten om eindje te rijden en ergens onderweg te lunchen. In Mission vonden we een Chinees restaurantje, waar we konden genieten van een prima buffet .De rekening was een lachertje, voor 20 Canadae dollars (ong. €15) hadden we de buik vol. Hier houden wij als Hollanders wel van, voor een koopje klaar. Het was intussen droog geworden, en na een korte wandeling in de straten van Mission en een bezoek aan een winkelcentrum voor wat verse broodjes(waren in Harrison niet te krijgen) keerden we maar teug naar ons hotel, wel een leuke rit. Na het eten vanavond nog wat gewandeld langs het meer en dat leverde nog wat mooie plaatjes op, waarvan jullie misschien ook wel genieten. Tot zover dit verslag, morgen misschien meer. Groeten van ons.