Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Onze eindbestemming bereikt

Vanmorgen na het ontbijt nog even een wandelingetje over de promenade bij het Harrison Lake gemaakt. Dat leverde weer heel andere foto's dan de vorige avond. Nu scheen de zon en maakte de wereld een stuk vrolijker. Na nog een kop koffie te hebben gedronken de koffers in de auto gestouwd en afgerekend voor een paar goede nachten slapen. De rit naar Vancouver is niet ver, ong.130 km. en we besloten maar om de toeristische highway te nemen, tijd genoeg. Maar over dat kleine eindje rijden naar Vancouver hebben we wel 4 uren gedaan. In de voorsteden reden we van stoplicht naar stoplicht en we hadden wel een beetje spijt dat we niet eerder een andere snelweg hadden gekozen. Om 4 uur waren bij ons hotel en nadat we de bagage naar onze kamer hadden gebracht moesten we de auto nog afleveren. Opnieuw in het drukke stadsverkeer en Freerk zei blij te zijn om nu niet meer in de auto te hoeven stappen. Vancouver lijkt ons een hele leuke stad toe en we hopen morgen dan ook de stad te verkennen. Vanuit onze hotelkamer hebben we een prima uitzicht, een beetje richting de torenhoge gebouwen, maar ook nog hebben we wat uitzicht op de binnenhaven. Mooi hoor! En het wordt hier morgen weer een mooie dag, met een aangename temperatuur. We gaan nog een dag genieten!!