Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Naar de Kootenay's

Hallo allemaal. Vanmorgen na een simpel ontbijt (elk een yoghurtje) vertrokken naar weer een ander deel van de Rocky Mountains. Het was na de regenbuien van gisteren flink afgekoeld, het was bewolkt, maar toch helder weer. Eerst even de toeristische route , de Bow Valley Parkway, daarna via highway 91. Ook een heel mooie weg om te rijden. Een wandelingetje gemaakt door de Marble Canyon, de moeite wel waard. Daarna even geluncht op een picknickplaats en maar weer verder ri. Invermere, waar we een hotel hadden geboekt. Even later zagen we de bui al hangen, de bergen verdwenen in de wolken, en het water kwam met bakken uit de lucht. Het was toen ong. half twee, en nu 6 uren later giet het nog steeds. Het leuke van het onderweg zijn was met al die regen wel verdwenen, we waren ook wel blij dat we niet zoveel km. meer hadden te rijden. Nu zitten we na het eten van een heerlijke pizza op onze hotelkamer en hopen dat het morgen beter wordt (met het weer althans). Vandaag weinig foto's gemaakt, we zullen jullie toch een paar voorschotelen. Verder verlslag van onze reis volgt.