Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Genieten in de Rocky Mountains

De dinsdag begon met wat lichte regen. Toch de gok gewaagd en naar een paar bergmeren gereden. Jammer wat verspilde moeite, door de regen konden we de auto niet uit. Terug naar Jasper voor een lunch in Papa Georges restaurant en papa deed zijn best want de lunch was heerlijk. Ondertussen was het droog geworden en konden we even rustig shoppen. Vroeg gegeten en omdat het mooi weer was geworden zijn we voor een avondje wildschieten naar Maligne Road gereden. En dat was raak, het was berenfeest. We hebben oa een moeder met twee cubs op zijn minst drie kwartier van heel dichtbij kunnen volgen, fantastisch! Ook een Elk maakte er van dichtbij een show van. Na deze ervaring zijn we met een heel voldaan gevoel gaan slapen. Vanmorgen naar Lake Louise vertrokken over de beroemdste weg door de Rocky Mountains, de Icefield Parkway, een prachtige rit zeker bij het mooie weer wat we vandaag hadden. Watervallen, gletsjers en heel veel besneeuwde toppen. De Athabasca Falls en Athabasca gletsjer waren hoogtepunten. Berggeiten en zwarte beren maakten het plaatje vandaag kompleet.

ESM

Wauw t klinkt allemaal geweldig! Lekker genieten super!!! XXX

geeske

Het is daar wel prachtig mooi geniet ermaar lekker van

GNMM

We zijn jaloers! Blijf genieten, foto's maken en verhalen schrijven!!!