Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Bericht uit Cash Creek

Hallo allemaal, Hier maar even weer een teken van leven uit het fraaie Canada. Gisteren hebben wij een heerlijke ontspannen dag gehad in het mooie olympische dorp Whistler. De hele dag erg mooi zonnig weer dus prachtig om daar rustig te genieten. Op de kinderspeelplaats in het dorp de eerste berepoten afdrukken gezien, slimme beest was dus door de verse beton gelopen! Smorgens vroeg waren die beestjes nog gezien op zoek naar eten bij de golfbaan bij het dorp, je zult er maar een balletje aan het slaan zijn! Nou ja zij hebben dan in ieder geval nog een wapen bij zich. Wij hebben om Afke nog weer wat beter op de been te krijgen genoten van dat leuke bergdorp met zijn hele fraaie uitzichten om zich heen. Af en toe lekker op een bankje in de zon even bijkomen, heerlijk ontspannen dus. Gelukkig is Afke haar gezondheid weer een stuk bijgekomen en als de laatste hoest en hoofdpijn nu straks ook nog weg zijn hopen we de rest van onze reis in gezondheid te kunnen volbrengen. Gisteravond vanuit ons hotelkamerraam de eerste beer gespot, alleen jammer te ver weg voor een foto dus bewijs hebben we nog niet maar hij was er echt. Maar we komen gelukkig nog natuur tegen op onze weg en hopen er dan toch nog eens een te kieken. Vandaag zijn we van Whistler naar Cache Creek gereden en hebben onderweg wel wild gezien bleef heel rustig midden op de weg staan. Wel veel regen gehad onderweg wat wel jammer is want dan gaat er door de laaghangende bewolking een stuk van het mooie uitzicht verloren helaas , maar gelukkig zijn de voorspellingen voor de komende dagen goed. Wij gaan nu onze trip voor morgen voorbereiden en hopen maar op meer uitzicht als we morgen naar Clearwater rijden en zullen jullie dan wel weer op de hoogte brengen van ons wel en wee.

ESM

Klinkt echt super. lekker genieten....en...oppassen voor bolke. xxx veel liefs van ons