Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Whistler

Hallo allemaal, Even een kort berichtje vanuit Whistler. Vanmorgen zijn we met de ferry vertrokken van Nanaimo naar Horseshoebay om onze tocht naar Whistler te vervolgen. Afke is nog steeds niet weer helemaal fit maar we hebben er toch maar voor gekozen om verder te gaan, hopelijk knapt ze snel verder op want dit is niet helemaal genieten. Jammer genoeg liet het weer het een beetje afweten, regenachtig, een heel verschil met het prachtige weer wat we de laatste dagen hadden. Daardoor ook nogal wat gemist van het fraaie uitzicht door de lage bewolking en die regen maar voor morgen zijn de voorspellingen gelukkig beter. Dan gaan we de omgeving maar een verkennen en wie weet een beer spotten. Tot zover voor vandaag we zullen jullie snel WW'er verder op de hoogte houden van onze reis vordering. Groeten van ons.

ESM

Hoi heel jammer voor mem hopelijk knapt ze snel op, de antiniotica moet natuurlijk ook zijn werk nu gaan doen. Zijn benieuwd naar bruintje de beer! omgeving ziet er wel fantastisch uit (op plaatjes voor ons:-)) Groetjes en liefs.

Geeske

Hallo,

Knapt het al weer wat op met Afke?

Geeske