Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Bericht van het eiland

Hallo allemaal, Zo even weer een kort reisverslagje van ons vanuit Nanaimo. Gisteren hebben we de prachtige tocht over dit schitterende eiland gemaakt naar Tofino. Het was fraai weer alleen het laatste stukje een paar buien. De aankomst viel echter een beetje tegen alle kamers bezet of peperduur. Uiteindelijk toch maar een kamer voor een nacht genomen en eerlijk is eerlijk: schitterende lokatie met heel mooi uitzicht over de stille oceaan. Na wat omzwervingen in de omgeving en wat boodschappen terug naar onze kamer en nog even lekker langs het strand gewandeld. Na een lekkere nachtrust en weer met een volle tank zijn we vanmorgen vertrokken richting Nanaimo. Voorlopig maar even geen walvisspotten dus want we konden maar een nacht in die kamer blijven en ons te duur ook trouwens. De rit naar Nanaimo is prachtig, zeker bij het mooie zonnige weer van vandaag. Onderweg diverse stops gemaakt en vele plaatjes geschoten natuurlijk. Onderweg nog wat inkopen gedaan en nu zitten/liggen we op onze kamer in Nanaimo, Afke heeft last van haar keel en ligt even plat. Morgen gaan we de stad en omgeving verkennen en we zullen jullie dan wel weer van onze bevindingen op de hoogte brengen.