Afke-en-Freerk-Canada.reismee.nl

Eindelijk los

Hallo allemaal. Zo nu was echt de start aangebroken. Kees en Geertje hebben ons om 13.00 uur opgehaald en naar Schiphol gebracht. Nadat wij snel hebben ingecheckt zijn we met z' n allen nog gezellig een kopje koffie gaan drinken. Daarna hebben zij ons nog uitgezwaaid door de douane en ja toen moesten we het verder toch echt samen gaan doen. Na een beetje vertraging hebben wij verder een aangename vlucht gehad al ga je tien uren zitten wel merken in de spieren! Vanaf het vliegveld van Vancouver zijn we na aankomst omstreeks 20.30 uur plaatselijke tijd met een shuttlebusje naar het hotel gebracht. Moe en een beetje dizzy door het tijdsverschil hebben we daarna nog even wat gedronken en zijn we het bed ingedoken. Na een prima nacht, vanmorgen eerst een stevig ontbijt, (dat hoeft echt niet elke dag zo) hebben we onze auto gehaald. Toch iets anders dan verwacht, een dikke Jeep en natuurlijk een automaat. Dat was heel even wennen voor Freerk waarbij Afke enkele malen bijna met haar hoofd door de voorruit ging ( mopper, mopper). Maar alles went en na een korte trip naar Tsawassan zijn we op de ferry naar Vancouver Island gegaan. In Victoria zitten wij nu in ons hotel na te genieten van een lekkere maaltijd, het is hier nu kwart over negen in de avond. Straks weer een goede nacht slapen en dan zitten we morgen ook wel weer helemaal in het tijd ritme en gaan we een dagje Victoria verkennen. Groeten van ons beiden en jullie horen weer van ons.